Kau Ingat Ko Kelakar? Nampak Bang4ng Ado Eh..” – Giliran Dato Hattan Pula SeI4r Pelawak Wanita Hlna LsIam

T1ndakan pela.wak wanita menanggalkan pakaian dan hijab di atas pentas selepas mengaku menghafal 15 juzuk al-Quran mengejutkan ramai orang.

Boleh dikenakan denda tidak lebih RM3000

Susulan perbuatan menghin4 kesucian Islam, Jabatan Ag.ama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) tampil mengeluarkan sebuah kenyataan rasmi.

Menurut Datuk Haji Mohd Ajib Ismail, pihaknya sudah mengambil maklum berkenan video yang tular itu dan katanya siasatan awal telah dilaksanakan.

Tegasnya, Jawi sama sekali tidak akan berkompromi dengan sebarang perbuatan yang bertujuan mengh1n.a dan mencem4rkan imej serta kesucian Islam.

Tegasnya, Jawi sama sekali tidak akan berkompromi dengan sebarang perbuatan yang bertujuan mengh1na dan mencemarkan imej serta kesucian Islam.

Sebelum ini, viral sebuah video yang memaparkan seorang wanita tampil lengkap berbaju kurung dan tudung dan kemudiannya bertindak menanggalkan sehinggakan terdedah aurat di khalayak umum.

Dato Hattan tampil mengulas dua isu yang berlaku buat dia rasa sedih

Pertama bila agensi memperdaya mak cik-mak cik dan orang tua untuk menunaikan ibadah haji dengan pakej tak masuk akal

Isu kedua pula, bila mana pelawak wanita cuba memperb0dohlan diri di hadapan kh4l4yak ramai dengan menghin4 kesvcian Islam

Menurut Hattan, jika pada awalnya pelawak tersebut tampil dengan dengan imej terbuka, ia tidak akan menjadi isu

VIDEO:

Wanita berasal dari Kuala Kangsar itu, Perak itu memberitahu dia berketurunan Melayu, berag.ama Islam dan sudah menghafal 15 juzuk al-Quran.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : https://webfastnews24.com/

Be the first to comment on "Kau Ingat Ko Kelakar? Nampak Bang4ng Ado Eh..” – Giliran Dato Hattan Pula SeI4r Pelawak Wanita Hlna LsIam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*