“Habislah Kena Kec4m” – Netizen Terkejut Tengok Yuna Berpelvkan Mesra Dengan Afgan Di New York

Ketika ini, New York Fashion Week (NYFW) sedang berlangsung di New York sejak 9 September lalu sehingga 14 September akan datang.

Selain selebriti antarabangsa, artis tempatan dan dari negara seberang turut tidak melepaskan peluang untuk menghadiri acara tahunan berprestij berkenaan.

Bagaimanapun, aksi penyanyi Yuna yang menetap di Los Angeles mencur1 tumpuan warganet di media sosial selepas dia dilihat berpelvkan mesra dengan artis Indonesia, Afgan.

Menerusi Instagram story pelantun lagu Terima Kasih Cinta itu, Yuna dilihat berjalan ke arahnya sambil tersenyum sebelum mereka menyapa dan berpelvkan.

Kedua-dua mereka menghadiri pertunjukan fesyen tersebut dan sempat berjumpa dahulu sebelum tiba di lokasi acara diadakan.

Tindakan Yuna itu menerima krit1kan beberapa netizen di aplikasi Twitter yang berkata apa dilakukan oleh biras Bunga Citra Lestari itu tidak elok.

Kata seorang individu, sebagai public figure dan sudah mempunyai suami dia sepatutnya menjaga batasnya sebagai isteri.

Afgan juga turut menunjukkan momen ketika dia bertemu dengan penyanyi rap negara, Joe Flizzow di lokasi yang sama dan mereka dilihat duduk bersebelahan ketika acara pertunjukan fesyen itu berlangsung.

 

Sumber : beautifulnara

Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!MV

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Fb

Sumber :  https://www.motifviral.dnqj.my/

Be the first to comment on "“Habislah Kena Kec4m” – Netizen Terkejut Tengok Yuna Berpelvkan Mesra Dengan Afgan Di New York"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*