“Sari Sari Jgn Buat Org Tkut Boleh Tak..” – Lawak Jep Bercampur Sed!h, Ramai Terhibur Pd Babak Akhir

Muhd Nadzri Zainal atau lebih dikenali sebagai Jep merupakan seorang pelawak, pelakon, penyanyi, pengacara dan penyampai radio Malaysia. Bakat Jep diperkenalkan menerusi Raja Lawak musim ke – 3 bersama Shuib . Mereka bergabung di bawah satu kumpulan yang diberi nama Sepahtu.

Beliau adalah seorang bekas anggota kumpulan Sepah bersama Shuib dan Mamat yang menjuarai Raja Lawak musim ketiga dan Maharaja Lawak 2011. Selepas mereka bertiga berpec4h, Jep menubuhkan kumpulan Sepahtu yang turut dianggotai oleh Shuib.

Menerusi satu klip video pendek di akaun Tiktok abgtakstress, menunjukkan Jep sedang melakonkan watak sebagai anak di Sepahtu Reunion Live pada ahad lepas.

Ramai yang turut terhibur dengan lawak Jep yang sedang bersedih dan mengatakan ibunya adalah orang paling cantik dari semua artis di Malaysia sambil menyebut nama-nama artis perempuan Malaysia, manakala penonton menjer!t nama Sari untuk menyuruh Jep menyebutnya juga.

Penonton turut terhibur dengan respon yang telah diberikan oleh Jep tersebut. Klip video tersebur mendapat sambutan hangat dan mempunyai sebanyak 1.0M tontonan, 84.9K sukaan dan 300 komen.

VIDEO;

@abgtakstress ni ke episod orang kejap gelak kejap sedih tu #jepsepahtu #pakyasepahtu #sepahtureunion #sepahtureunionlive #fyp #fypシ ♬ original sound – AbgTakStress

KOMEN NETIZEN;

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook  

Sumber; TIKTOK / https://www.metro.rimbabara.com/

Be the first to comment on "“Sari Sari Jgn Buat Org Tkut Boleh Tak..” – Lawak Jep Bercampur Sed!h, Ramai Terhibur Pd Babak Akhir"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*