“Saya training sama macam Hollywood”- Hairul Azreen

Kini kita dapat saksikan banyak filem Malaysia yang berjaya menarik perhatian peminat filem malah terdapat kutipan jutaan ringgit serta menerima sokongan luar biasa di panggung wayang menyebabkan orang ramai juga bangga dengan hasil filem Malaysia yang semakin berkualiti.

Filem beruniform, aksi dan pahlawan juga antara yang tidak jemu peminat filem Malaysia menantikan setiap hasil karya ditayangkan di panggung wayang malah pelakon aksi yang sering terlibat dalam filem-filem tersebut iaitu Hairul Azreen juga tampil mengucapkan terima kasih kepada semua.

Hairul

Menerusi satu perkongsian Hairul Azreen, dia memuat naik rakaman video pendek yang memaparkan satu latihan yang mana dia berkata bahawa dia juga berlatih sama seperti yang dilakukan di Hollywood yang mana dia juga telah ditinggalkan ribuan tanda suka.

“Saya training sama macam Hollywood buat, dulu ada kawan-kawan cakap sorry aku tak tengok filem Malaysia but now orang kita bangga dengan filem kita, thank you.” Tulis Hairul Azreen pula diruangan kapsyen.

Video:

@hairul_azreen88

Saya training sama macam hollywood buat, dulu ada kawan2 cakap sorry aku tak tengok filem Malaysia but now orang kita bangga dgn filem kita, thank you

♬ original sound – Hairul Azreen

Muat naik Hairul Azreen bersama satu hantaran video pendek yang memaparkan satu latihan filem aksi menyebabkan ruangan komen juga dihujani ratusan reaksi terkejut dengan latihan sedemikian apabila ada yang tertanya-tanya jika lelaki dalam video itu terkena betul-betul disaat latihan tersebut.

“Bagus la bang share benda camni baru kita tahu Malaysia pun next level gak”

Hairul

“Macam real do”

IMG_20220914_150023

“Itu kena ke tak kena? Nampak macam kena…”

IMG_20220914_150036

“Adoii kena betui ka tu”

HairulIMG_20220914_150139

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber :  https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment on "“Saya training sama macam Hollywood”- Hairul Azreen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*