Trend Lelaki Pakai Baju Kel4war, Fad Bocey Turut Terjeb4k

Sejak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan hampir tiga minggu macam-macam ragam n3tizen dan selebriti di kongsikan di sosial media. Ramai sedia maklum kerajaan telah membuat arahan ini bagi membendung penularan Cov1d-19.

Jadi sebagai rakyat dan masyarakat bertanggungjawab haruslah mematuhi arahan ini biarpun bosan dan rimas duduk di rumah. Namun haruslah bersyukur kerana barisan hadapan yang berdepan dengan v1rus ini mahu duduk di rumah bersama keluarga tersayang tapi tidak dapat melakukannya.

Biarpun begitu, sejak akhir-akhir ini trend lelaki memakai baju kel4war semakin menjadi-jadi pula. Dikongsikan di laman sosial masing-masing, katanya baju kel4war yang kebiasaanya dipakai wanita ini lebih selesa berbanding pakaian lain.

Malah trend pakai baju kelaw4r ini juga turut membuatkan selebriti Fad Bocey terjeb4k. Dia berkongsikan foto dirinya menyarungkan baju kelawar tersebut menerusi laman Instagram miliknya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Penat la bila kena jadi mak mak ni .anak lagi .masak lagi .🤣🤣elok pulak kaftan @fiddyandsuch 😍 . Dia tak bangun tdoq lagi so masa ni kita post gambaq dia .hg suka sgt main pubg sampai ke subuh kan 😈

A post shared by FAD & SYAHEERA (@fadbocey) on

Dengan k4psyen yang ditulisnya iaitu seperti berikut:

Penat la bila kena jadi mak mak ni, anak lagi, masak lagi. Elok pulak kaftan fiddyandsuch…”

Foto trend pakai baju kel4war Fad turut terjeb4k ini telah membuatkan ramai tertawa. Perkongsiannya ini juga meraih lebih 70 ribu likes.

Rata-rata netiz3n meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

Tak baik tauu buat macam ni kat Fad..Lain kali post la gambaq banyak2 sikit”

“Awww..kiut mak budak2 ni…”

“Alalala..cute miutlah..”

Sumber: Instagram Fad Bocey/HCL

Be the first to comment on "Trend Lelaki Pakai Baju Kel4war, Fad Bocey Turut Terjeb4k"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*